کتاب بازاریابی نسل شش فیلیپ کاتلر روانه بازار شد.
آینده فراگیر است .
آگاهی از روشهای نوین بازاریابی برای همگام شدن با پیشرفتهای علمی و تکنولوژی برای حرکت به سمت رشد و پیشرفت روزافزون بر هیچکس مخصوصا صاحبان کسب و کار، بازاریابان و فروشندگان پوشیده نیست در همین راستا نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب بازاریابی نسل شش فیلیپ کاتلر، پدر علم بازاریابی نوین روانه بازار شد تا مدیران و متخصصان حوزه تجارت را با اصول بازاریابی فراگیر و بازاریابی فضایی و غیره آشنا کند. در بخشی از کتاب آمده است:
سری کتابهای بازاریابی به بررسی تغییرات در دنیای تجارت و تأثیر آنها بر رویکرد بازاریابان به بازاریابی میپردازد. یکی از نقشهای کلیدی بازاریابی، انتقال ارزش و ایجاد اعتماد به مشتریان است که به برندها امکان میدهد بر رفتارها تأثیر بگذارند. به طورکلی بازاریابی نسل شش بر اساس ایجاد محیطهای فراگیر در هر دو فضای فیزیکی و دیجیتال است.
ما در سالهای اخیر شاهد تغییر قابل توجهی در پیشرفتهای تکنولوژیکی به سمت ایجاد تعاملات فراگیر بین مشتریان و برندها بودیم. این تغییرها را میتوان به ظهور نسلهای دیجیتال، یعنی نسل Z و نسل آلفا، نسبت داد. ظهور این نسلها تغییرات قابل توجهی در چشمانداز دیجیتال به همراه خواهند داشت و جنبههای مختلف فضای دیجیتال را متحول خواهند کرد. یکی از تحولات قابل توجه، افزایش تعامل و غوطهوری در درون قلمرو دیجیتال است. این روندها الهام بخش کسبوکارها هستند تا تجربیات مشتریان را به طور فزایندهای فراگیر کنند به گونهای که مرزهای بین نقاط تماس فیزیکی و دیجیتال محو شود.
علاقمندان برای تهیه کتاب میتوانند از روشهای زیر اقدام کنند:
نسخه چاپی و الکترونیکی کتاب بازاریابی نسل شش روانه بازار شد.
نسخه الکترونیک در طاقچه: اینجا کلیک کنید
نسخه چاپی
خرید حضوری
تهران، میدان انقلاب، پاساژ ایران، طبقه دوم، پلاک ۸۹
خرید آنلاین
اینستاگرام یا تلگرام کتاب مازیار (ketab_maziar@ )
شماره تماس
۶۶۴۲۵۳۸۴