تالیف و ترجمه: یاسمن حسینی
هاپ اسپات مانند سالهای گذشته در سال 2022 نیز دادههای مربوط به بازاریابی را جمعآوری کردهاست. ما متوجهشدیم که سازندگان به عنوان کانالی جذاب و تخصصی بر ارتباط با مخاطبان خاص تسلط دارند، ویدیوهای کوتاه به رشد خود ادامه میدهند و بازاریابان با استفاده از آنها کارآمدتر میشوند. گردشکار و فرآیندها نیز نگاهی به طرز تفکر افراد و نکاتی برای یادگیری نحوه بازاریابی کسبوکارها، ارتباط با افراد مناسب، رشد مخاطبان و ارائه خدمات به خریداران امروزی ارائه میدهد. در این مطلب قصد داریم نقشه راهی برای حال و آینده کسبوکارها در ذهنشان ترسیم کنیم تا برای رسیدن به موفقیت آن را اجرا کنند. برای مطالعه ادامه مطلب بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما همراه باشید.
وضعیت ورودی روندهای بازاریابی در سال 2022